My Followers

Ads

Dec 30, 2010

Akhirnya Harimau berjaya menjinakkan hayawan mitos si Garuda

Champion of AFF Suzuki Cup 2010

akhirnya buat pertama kali dalam 14 tahun. Harimau berjaya menjadi juara dalam championship tersebut. Harimau berjaya menjinakkan si Garuda di gawang tempat lawan. Harimau menang dengan agregat 4-2.

fakta menarik : di stadium gelora bung karno, Garuda mengekalkan rekod 100% menang dalam semua perlawanan di AFF Suzuki Cup 2010.

key player yang aku sangat sanjung pada malam tu ialah goal keeper Harimau yang bertindak cemerlang dan professional iaitu Khairul Fahmi Che Mat. berjaya mengekang gol penalti yang diberi oleh pengadil dari Australia. Sepatutnyer Most Value Player diberikan kepade pemain lain. bukan kapten Garuda. die bukan bise sangat pun. banyak lagi. Okto, Gonzales ke. silap tu.

dan tak luper. Safee Sali yang masih lagi berbisa menyumbat 1 gol malam tu. Shahrul Idlan Talaha yang berjaya membuka ruang untuk menggasak kubu Garuda.

Honestly.
game final ni adalah yang terbaik sepanjang aku tengok Harimau main. sumer pemain Harimau Muda. 100% pemain tempatan. tak main la import. import pun kalah watper.

kekalkanlah pemain yang sedia ader. tak payah masukkan si kembar tu. ni adalah the best player. barisan pemain muda yang telah bermain dalam Asian Sport Games di Guangzhou. dan berjaya menjuarai AFF Suzuki Cup 2010.

kalau korang bacer newspaper. macam2 provokasi yang dilontarkan oleh penyanjung Garuda. mengacau latihan, sehingga Harimau terpakse memanaskan badan di hotel. tak luper juge dengan artis mereka yang sanggup untuk melakukan provokasi yang sangat LOW MENTALITY. Penyokong Harimau yang bertandang ke sane, terpakse menonton dekat duta Malaysia disebabkan pengurusan Indawgs yang meletakkan penyokong di tengah-tengah penyokong indawgs mengenetepikan tiket VIP yang telah dibeli oleh mereka. Walaupun begitu, Harimau berjaye menepis segala rintangan.

so.
Tahniah buat barisan Harimau yang berjaya mengaum lantas membaham si hayawan mitos yang takutkan laser, Garuda.


p/s: aku nak post malam tadi. tapi aku super ngantuk dan sangat malas. minggu depan dah start kuliah. (T__T)

2 comments:

Aanis Alexis said...

berdiri dpn skali, toley kebelakang, bju oren menyala..... siapakah beliau?????

kikikiki~

Solahuddeen said...

abes.
abes
abes.

member aku pmpuan pun dah sangkut ngan die.

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."