My Followers

Ads

Dec 31, 2010

terase tak?



jangan hanya semangat biler menang. kene semangat senantiasa. itulah makna FANS sebenar.

diambil dari blog obefiend

4 comments:

Aanis Alexis said...

aq x terasa sbb aq x minat sgt sukan2 ni... huhuhu~

nowasheeda said...

tak terasa sgt..sbb dari awal dh kenal player2 malaysia..walaupun tak semua..hehe..dari khairul fahmi che mat + norshahrul sampai la ke amri yahya + izzaq..harap2 dorg nie terus gemilang n tak jadi mcm 'senior2' dorg yg hanyut dlm dunia glamor yg tak seberapa tu..huhu..

Miss Yaty said...

saya pun terasa jugak...sama macam kak aanis memang tak minat sukan.. tapi tak ngaku lagi FANS cuma makin berbangga jadi rakyat malaysia..hihi

selamat tahun baru ye din..semoga sentiasa succes di dunia dan akhirat :)

Solahuddeen said...

aanis : haha
nowa : betul.
yaty : yeah. bangga jadi anak malaysia.

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."