My Followers

Ads

Apr 4, 2010

Hari Sukan Adik Saya.

hah. title yang agak skema. ha3. 

Hari Ahad minggu lepas 28.3.2010, SK Kebun Baharu ade wat hari sukan. jadi aku selaku abang yang baik hati lagi berdedikasi diarahkan oleh ibundaku untuk ke sekolah adik lelaki bongsu aku bernama Luqman Ali.

selepas menyelesaikan beberapa urusan, segeralah aku ke sekolah adik ku ini. 
lame dah tak melangkah ke sekolah rendah ni. teringat zaman sekolah rendah dulu. time sukan la paling seronok. hari tu darjah kepanasan mencapai tahap membakar kulitku yang sedia gelap ni. menambah keperitan. ha3.

ni lah gaya cool adek aku posing 

ni plak posing bajet badan ko best

keadaan time tu mmg sesak, dengan parents datang nak tgk anak dowang bersukan. hu~ jumpelah dengan cikgu2 lame. sume dah berumur. banyak cikgu2 muda. tak bertegur dengan cikgu lama, sebab masing2 bz nak handel sukan tu. malas nak kacau.

merancang stratergi nak menang

ni kawan2 rumah hijau. seronok dorang posing gambar

yeah. sempat amik pic. mahal pic nih.

yeah. walaupun tempat ke-4 tapi korang tetap terbaik. cayalah!


hari ahadku menghabiskan masa melihat kanak2 ini semakin membesar. semoga korang membesar menjadi insan yang berguna. jangan jadi samseng jalanan. amin.

2 comments:

aNi HoNeY said...

eh, len beno muke adik ko la din...huhuhu klu x gtau x tau tuh adik ko...=)

Solahuddeen said...

ha3. adek bongsu paleng kuat makan.

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."