My Followers

Ads

Apr 24, 2010

Hepi Besday My Friends!

walaupun tarikh hari lahir mereka tidak sama. dan ada yang sudah lepas. tapi ini bukan bermakna saya tak boleh mengucapkan Selamat Hari Tua Lahir kepada mereka bertiga, haha.




Izan 

mereka adalah sahabat seperjuangan ketika di UiTM Pahang. dan kini melanjutkan pelajaran ke UiTM Shah Alam.

p/s : mereka bertiga solo. nak berkenalan. let me know ya! ha3 peace :]

7 comments:

Aanis Kamaruzaman said...

apsal licin giler muka aq???

xnak letak nombor tepon aq skali ke dlm blog ko? muahahaha~

Solahuddeen said...

haha. ni gambar ko time pat 6 kan. hak3. buleh je, kalau tuan empunya nakkk~
:]

sAzUwI said...

buleh tubuhkan pakatan april nie..aku sebagai adik..
sebab aku lahir plg lambat..hahaha..

Aanis Kamaruzaman said...

awie, sbnrnyer ko nk ckp aq kakak kn? tp ko gne ayat laen ckp ko adik.. huh!

Nada Nadzhirah Kamaruzzaman said...
This comment has been removed by the author.
sAzUwI said...

anis: klu aku nak ckp kakak, kener off record, nnti org tak percaya..hahah..

nad: tq2.. maner ader sombong.. cerita tak byk nak diceritakan..=)

Solahuddeen said...

awie : nak tbuhkan pakatan? ha3. nak name kan ape? sweet april? hahaha. x buleh blah. wakakaka~

anis : kalau ko akak. awie adik. pggil aku adek kecik. seswai ngan aku. hak3.

nad : ha3. die dah bace pn. x sempat nak cakap. he3. tu la wie. jgn la sombong2. weee~ :]

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."