My Followers

Ads

Apr 30, 2010

Stadi bagai rak buku






hari ni baru lepas amek Final Exam paper Basic Structure Design. satu malam tak tido stadi. tapi. pagi tadi. aku termenung selama 1 jam. hanya untuk memikir jawapan. dan. akhirnya. aku tak sempat nak jawab 3 jam 4 soalan. hampir pitam pun ader. terbayanglah mase tu. kalau repeat. aku tak leh amek RC sem depan. sebab paper ni berkait. pastu terbayang plak. nak join persatuan sem depan. kalau dah repeat sane sini. camner aku nak harungi sem depan. ah. terkesima. nasib baik aku tak tengok barca main malam tuh.

3 comments:

Aanis Alexis said...

din, aq tau prsn ko di ketika itu.. sbb aq dlu mengalaminya b4 ko. kjdn tu b'laku kt last paper aq... tp aq cool jek jwb sume soklan.. result aq t msti 'gempaq'!!!!! T__T

Solahuddeen said...

masalahnye, aku x cool jawab, a.k.a x jawab, sbb xder idea nak goreng ape. ni calculation punye paper. wahhh~

Aanis Alexis said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."