My Followers

Ads

Nov 27, 2010

impian kian hampir





salam sumer pembaca.

baru-baru ni aku ngan awie baru je selesai kursus bakal pegawai khas kor sispa uitm shah alam. kursus ni sebenarnye tak dirancang, dan dijemput secare pantas. tapi ape apehal pun. sejuta kali terima kasih diucapkan terhadap seluruh pengurusan sispa uitm shah alam sebab sudi menjemput kami berdue untuk turut serta dalam kursus ni.

rasenye tak perlulah aku nak cerite secara menyeluruh. cumer secare asasnyer, kursus ni melayakkan anggota sispa bergelar pegawai dan memakai pangkat leftenan muda pertahanan awam. dan ader ujian. kalau lulus. maka bergelar pegawai lah seseorang tu. atas sebab dasar nilah aku tanak citer banyak. haha.

dalam kursus ni aku berjaye belajar banyak perkare. antarenye kawad tongkat. kawad ni dah lame aku nak belajar. sejak zaman diploma lagi. tapi disebabkan kekangan mase dan tenaga pengajar dan juge tongkat tu sendiri. maka impian hanya tinggal impian. sebab tu sejuta terima kasih aku hulurkan dekat pentadbiran sispa ni.

pendek citer, doa-doakan lah aku berjaye dalam ujian ni dan pentauliahan ni. dan jikalau berjaye, doa-doakan agar aku dapat memegang tanggungjawab dengan sebaik mungkin.

3 comments:

Miss Yaty said...

waah!! goodluck din.. semoga lulus ujian tu dan semoga sentiasa success ye..

p/s: kena belnja makanlah lepas ni.hihi!

Solahuddeen said...

hehe. thx ye cik yaty,,

ps : kene datang s.alam ar. hehe.

Miss Yaty said...

adeh! jauh tu..jomlah jalan kat ganu..best..hihi


din, pe kate kalo awk buat komen pop up window? sng skit nk komen :)

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."