My Followers

Ads

Dec 4, 2008

huhu~


haha~
disebabkan kecetekan ilmu dalam bab coding neh,
terpakselaha aku gunekan template yg ade~
erm, banyak kali gak ako try nak tuka template,
tp still kua error~
xtau la sebb ape, samada sbb aku xreti edit atau
blog ni mmg ader problem~
so gunekan je la template yg ader~
mgkin blog aku versi baru akan siap setelah pulang ke bumi jengka nnt,
kat situ ader sahabat yang mungkin dapat membantu aku dalam hal2 coding neh~
aku pon dah bohsan duk umah ni~ xder wat paper~
hurm~ idea plak nak tulis banyak~
lagi2 pasal isu semasa~
haha~
jadi kepada pengunjung2 semua~ diaharap dapat memberikan sedikit
ulasan yang positif kepada segala isi yang bakal aku tulis~
aku akui, aku sedikit lemah dalam segala penulisan dan juga tentang hal2 isu semasa,
jadi, jika terdapat kesalahan dalam menulis mahupun pengutaraan isu2 semasa, diharap dapat dimaafkan,
bak kata pepatah, 'buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan'
sekian..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."