My Followers

Ads

Aug 26, 2010

sapu sapu suka sapu


ntahla.

sekali lagi mereka mencanang untuk 'menyapu' rakyat Malaysia yang berada di sana.

kedutaan di baling najis.

Jalur Gemilang dipijak.

di bulan yang suci ini. tidak bolehkah mereka menghormati kesuciannya? tidakkah mereka bersabar dan cuba mengatasi masalah ini dengan cara diplomasi?

mereka marah disebabkan pegawai mereka ditahan di Malaysia. dan sebagai balasan. mereka melempar najis dan memijak Jalur Gemilang.

tapi bagaimana pula rakyat Malaysia yang ditahan di sana?

sabarlah wahai umat sekalian. jangan bertindak seperti orang tidak bertamadun. sedangkan rakyat Palestin pun tidak bertindak sebegitu.

coretan ini bukanlah bertujuan memburukkan sesiapa.

ada pihak yang gembira melihat perkembangan ini (musuh Islam)

sabarlah kalian,,

ps: risaukan kakanda yang berada di seberang, harap-harap beliau selamat sejahtera.

5 comments:

tiqah said...

tu lah... ble fkir blik, mcm la besar sgt mslh tu smpi ta leh na di bawa berbincng....

Aanis Kamaruzaman said...

adek yg baek....

Solahuddeen said...

tiqah : betul. jgn ikutkan hati sangat, ikut hati badan binasa (betul ke?) haha
aanis : dan juga hensemm. hehe.

N@d0x $i k0d0x said...

kat tempat aku belajar ni pun kitorang takde sentuh sikit pun student dari endon...tapi dorang yang mengasingkan diri dorang...juz kumpul ngan kaum-kaum dorang n tak bercampur pun. tym tgh hangat pasal ganyang malaysia tu dorang ada sound yang dorang dah diingatkan oleh sedara mare dorang kat sane kalau orang malaysia kacau dorang je, student malaysia yang belajar kat indon nahas sedare mare dorang akan 'kejekan'

Solahuddeen said...

uih ye ke nadia?
risau neh.
akak aku dekat seberang,,
ermm...
bahaye2,,

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."