My Followers

Ads

Aug 16, 2010

makan makan di seafood sebelah sunway pyramid

ok. post kali ni plak mengenai makan makan seafood dekat sebelah sunway pyramid. asyek makan je kan. tapi badan ta plak naek-naek. haha.

kedudukan port ni bersebelahan dengan sunway pyramid. dekat dengan hotel sun inn.

bayaran? rm24 Makan-Sampai-Puas.

kali ni rakan-rakan seramai 3 buah keter pergi makan same same

peh.

gjoy ngan fared yang excited nak amek gambar


ok. mari pergi.

ok.razi ngan gjoy dah ta sabar

ok. ni plak ijat sampai berdiri nak amek seafood

mak pesan makan kene fokus. jangan banyak cakap

banyak tak kami makan?

makan jangan tak makan

name die Rheny. tukang amek gambar

antara mereka yang hadir

mereka juga ikut

apabila sudah kenyang

barriss barriss makanan!

kenyang oh kenyang

ini papa kami. haha.

sesi pembayaran pula bermula

bayar jangan ta bayar

sebelum balik mari bergambar beramai2.

keseluruhannya. memang puas hati la makan dekat situ. mane taknye. makan sampai puas. haha. aiskrim pun ader.

post kali ni memang gua slamber. sebab petang-petang tengah kelaparan dan kehausan ni aku buleh plak post pasal makan makan kan kan. kan dah terliur. tapi tape. gua steady. hahaha.

ok. selamat berbuke semua. hoho.

2 comments:

Aanis Kamaruzaman said...

kuat makan!!!!!!!!!!!
bestnyer wei!

Solahuddeen said...

haha. mmg aku kuat makan. hoho.
bestttt.

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."