My Followers

Ads

Jan 25, 2009

Lame dah x post

salam.
lame rasenye aku x update blog neh. janji dulu balek jengka nak tuka template. haha~ biarpon dalam bilikku ader celcom broadband, yang dikongsi bersama 3 lagi teman, tapi aku masih lagi x dapat nak update sentiasa blog ni. sibuk? xder mase? sebenarnya alasan tu xleh pakai sangat pon, aku ader mase, tp mase tu sentiasa diberatkan kearah JPA dan esignment. ntahlah. malas kot. yela. aku dah naek pangkat skang. haha~ rase tanggungjawab tu ader. tp banyak2 masalah kerja dekat JPA tu pon, ydp yang setelkan. haha~ aku follow up jer..takwin kursus JPA dah kuar, bagi 2009 punyer, selak punyer selak, ader la kursus jurulatih kawad kaki. cam best. cam nak try. tp aku tahu dan dapat agak, memang sekse nak amek kursus jurulatih tu. aku rase, berlipat gande lebih sekse dari aku amek kursus asas renang dulu. tp, andaikatelah aku lulus kursus jurulatih tuh, pergh, gerenti orang respek punyer. umor yg mude + kacak, dah ader pangkat jurulatih, har3. tp tu bukan tujuan aku. tujuan aku, aku dapat tabur bakti dekat JPA unit UiTM, xkesah ar dekat pahang ke, atau dekat shah alam nnt (degree) insyallah. mesti best. pastuh aku pon tanye aa sarjan Asaruddin, die kate kalau nak amek jurulatih kawad kaki kene amek kursus PTB (pegawai tidak bertauliah) dan kursus ni susah nak dapat, kuotanya satu negeri satu je, tp die cadangkan wat kat jengka, senang sikit nak dapat. wah! lagi la berbunge2 hati kecil ku ini, aku pon chek aa dekat takwim tuh, la~ x kene la tarikh die, kursus PTB tu jatuh betul2 pas final. dah kitorang (JPA UiTM Pahang) nak wat kem akhir tahun, kalau aku g, x dapat la join, dahla sem ni adalah sem last untuk mantan2 a.ka senior aku tuh, hurm. camner nak setel ni, mgkin sem depan kot, tp aku nak wat kat kursus tu kat jengka gak, sebab sarjan tu kate jengka lagi senang dari alpha, har3 cubela dulu.

hurm...mase balek semalam aku terpikir gak, nak menaip pasal keadaan pengangkutan awam kat malaysia neh. lupe nak amek gambar semalam. rugi. xper2. nnt aku balek, aku amek aa gambar, nk tunjuk kat korang bagaimane keadaan tempat pengangkutan awam a.k.a bas dekat tempat aku. hehe~

p/s: biler nak tuka template neh

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."