My Followers

Ads

May 18, 2009

Holiday Time!



Alhamdulillah. abes pon final exam. berpeluh aku study ngan menjawab. lagi2 paper last. buat kat kelas. kipas je. fuh. mmg berperluh. ha3. yeah. lame dah x update blog. lagi2 time aku kat jengka. memang tersangat bz. tp sibuk2 pon, aku siap leh maen game secare LAN lagi. ha3. skang ni aku dah pon berjaye tuka template blog. walaupun agak serabut. xper. aku baru beginner. bende2 camni aku anggap dalam proses nak blaja. yeah. banyak gak nak update neh. sori le kepade kawan2 yang rajen view page aku, tapi xder update. aku tersangat bz + malas. ha3. ok2. skang dah cuti. aku akan rajenkan diri untuk update ape saje yang terlintas kat fikiran aku. ok. thx.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."