My Followers

Ads

Aug 31, 2009

Jalan-jalan ke Jerantut

Baru sahaja pulang dari rumah, pada pukul 3 petang, aku diajak oleh housemate ku ke Jerantut dan singgah di Taman Negara. Dan berbuka puasa di KFC Jerantut. Penat menaiki bas tak hilang lagi tapi perjalanan ni memberikan kepuasan dan pengalaman. yelah, biler lagi nak jalan-jalan Pahang. Ni dah semester akhir.
 
 Aksi aku menunggang motor menuju ke Taman Negara 
Housemate, Radzi
Housemate, Awie
Taman Negara
Lepak di gigi air
Buka puasa di KFC Jerantut

2 comments:

tiqah said...

aku yg da berthun duk jngka ni pon ta pnh smpi sne lg... huhu~

Solahuddeen said...

la camne neh? ko kene la jalan2 gak. nnt kalau aku sesat ke ape ke, leh aku tepon ko. :D

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."