My Followers

Ads

Jan 9, 2011

akhirnya game yang paling dinanti

Starcraft 2

pembuka tirai 2011 ni, setelah 'upgrade' pc aku dengan menambah Cooler Master GX 750W dan WD 1 TB Hardisk, aku telah berjaye mencari, menggodek lantas menginstall game yang paling dinantikan, STARCRAFT 2 : Wings Of Liberty.

ramai yang install dan hanya boleh main singleplayer dan tak boleh nak main skirmish. disebabkan installer dowang hanya provide SC2 beta. tapi aku berjaye menggodek crack yang membolehkan untuk bermain full game. haha.

aku takkan provide kat sini. karang, tak pasal-pasal gua buleh kene saman. cari sendiri k. haha,,

nice...~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
"You can say anything about me, as you please, but I am what I am, and that's something you can never be."